Zoek op
Inloggen Aanmelden

Mason Slots Algemene Voorwaarden

De Algemene Voorwaarden Versie 2.8 hieronder werden het laatst bijgewerkt 26.07.2022. Voordat u de website massonslots.nl gebruikt, dient u de Algemene Voorwaarden zorgvuldig te lezen. Het feit van het gebruik van de website vormt uw aanvaarding van de Algemene Voorwaarden. De wetten van Malta zijn van toepassing op de Algemene Voorwaarden. In het geval er andere taalversies van de voorwaarden beschikbaar zijn, zal de Engelse versie altijd prevaleren.

Indien één of meer voorwaarden van de algemene voorwaarden door een erkende rechtbank nietig worden verklaard, dan behouden de overige algemene voorwaarden hun geldigheid.

Wij kunnen soms extra spellen aanbieden die niet door de Malta Gaming Authority gelicentieerd en gereguleerd zijn. Dergelijke spellen zullen duidelijk worden aangegeven tijdens het spelen. Ongeacht de gespeelde spellen, zal het bedrijf de enige en volledige verantwoordelijkheid dragen voor alle stortingen en opnames, evenals het beheer van fondsen op de gebruikersaccounts.

WIJZIGINGEN VAN ALGEMENE VOORWAARDEN

Laatst bijgewerkt: 26.07.2022 De huidige Algemene Voorwaarden kunnen worden gewijzigd door het bedrijf wanneer dit nodig is. De Onderneming zal de spelers op de hoogte brengen van eventuele materiële wijzigingen. Wij raden u echter ook aan de pagina Voorwaarden en Condities regelmatig te bezoeken om te controleren op mogelijke updates. In het geval dat de Algemene Voorwaarden materiële wijzigingen ondergaan, moet u opnieuw bevestigen dat u ze aanvaardt voordat de wijzigingen van kracht worden en u bets kunt plaatsen op de Website.

WIE KAN SPELEN

Door een account te openen, toegang te krijgen en deze website te gebruiken, bevestigt en garandeert u dat online gokken legaal en toegestaan is in het rechtsgebied waar u zich bevindt en dat u de website niet zult gebruiken terwijl u permanent of tijdelijk verblijft in een rechtsgebied dat het gebruik van de website verbiedt.

De beschikbaarheid van de diensten mag niet worden geïnterpreteerd als een aanbod of uitnodiging van onze kant om de diensten te gebruiken in een land waar dergelijk gebruik illegaal is.

Het bedrijf aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in dit verband en zal geen enkele storting, winst of verlies van een speler vergoeden als gevolg van de schending van een wettelijke bepaling die van toepassing kan zijn op de speler. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om te allen tijde te voldoen aan zijn/haar eigen lokale, nationale of staatswetten die betrekking hebben op online gokken.

Het casino aanvaardt uitsluitend volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18 jaar) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die door de jurisdictie van de woonplaats van de speler is vastgesteld als in aanmerking komend voor online gokken. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om informatie in te winnen over de bestaande wetten en voorschriften van het betreffende rechtsgebied met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken. Het bedrijf behoudt zich het recht voor een bewijs van leeftijd te vragen, de toegang tot de website te beperken of de rekeningen op te schorten van spelers die niet aan deze vereiste voldoen.

Het is geheel en alleen uw verantwoordelijkheid om navraag te doen en ervoor te zorgen dat u geen wetten overtreedt die op u van toepassing zijn door deel te nemen aan de spellen. Het storten van echt geld en het spelen voor echt geld is onderworpen aan de wetten van uw land, en het is uitsluitend uw verantwoordelijkheid om u te houden aan de regelgeving van uw land.

Alle bonussen zijn niet beschikbaar voor spelers uit Zweden, inclusief deelname aan enige vorm van promotieprogramma’s, het ontvangen van VIP-beloningen en het inwisselen van comp points.

Spelers uit Slovenië, Letland, de Verenigde Staten van Amerika, Australië, België, het Verenigd Koninkrijk, Estland, Italië, Frankrijk, Turkije, Spanje, Slowakije, Anguilla, Guadeloupe, Martinique, Frans Guyana, Réunion, Mayotte, Frans Polynesië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië, Sint Maarten, Tsjechië, Republiek Litouwen, Portugal, Wit-Rusland, Israël, Gibraltar, Verenigde Arabische Emiraten, Jersey, Oekraïne, Griekenland, China, Jamaica, Cambodja, Irak, Syrië, Myanmar, Democratische Volksrepubliek Laos, Angola, Kaapverdië, Paraguay, Macau, Hongkong, Albanië, Pakistan, Libanon, Ivoorkust, Iran, Afghanistan, Guatemala, Cyprus, Oeganda, Panama, Zimbabwe, Mauritius, Nicaragua, Jemen, Centraal-Afrikaanse Republiek, Soedan, Liberia, Kaaimaneilanden, Somalië, Republiek Congo, Democratische Republiek Congo, Noord-Korea, Eritrea, Haïti, Sierra Leone, Ethiopië, Zuid-Soedan, Burkina Faso, Libië, Mali, Barbados, Rwanda, Servië, Noorwegen, Cuba, Ontario (Canada) zijn verboden voor het spelen van echt geld gokspellen bij Masonslots Casino. In het geval dat VPN verbinding wordt gebruikt om toegang te krijgen tot Masonslots Casino vanuit een regio waar gokken verboden is, of vanuit een beperkt land, behoudt de casino administratie zich het recht voor om een dergelijk account te blokkeren en alle fondsen in beslag te nemen.

Het Casino kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen in het geval dat de speler dit beleid inzake beperkte landen overtreedt.

Het Casino biedt geen diensten aan aan personen die geïdentificeerd zijn als Politically Exposed Persons (PEP). Als u wordt geïdentificeerd als een PEP zal uw account worden gesloten en zullen alle resterende echte fondsen worden teruggegeven.

Houd er ook rekening mee dat spelers uit Canada geen NYX (NextGen) spellen mogen spelen.

Wanneer je casino slots speelt die ontwikkeld zijn door NetEnt, is het privacy beleid van NetEnt ook van toepassing. Het kan hier gevonden worden:  NetEnt Privacy Policy.

AANVULLENDE VOORWAARDEN VOOR DUITSE SPELERS:

Verplichting tot uitbetaling na sluiting van spelersrekening

Als een account wordt gesloten, betaalt het casino het resterende bedrag uiterlijk binnen 5 (vijf) werkdagen uit op de geverifieerde bankrekening. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het verwerken van de uitbetaling. Uw account moet geverifieerd zijn en voldoen aan de T&C. Otherway casino heeft het recht om de opname in te houden totdat de nodige documenten zijn verstrekt of om niet uit te betalen wegens schending van de AV.

Een spelersaccount aanmaken

Als onderdeel van het openen van uw account moet u persoonlijke gegevens opgeven zoals uw voor-, achter- en geboortenaam, geboortedatum, geboorteplaats, adres, nationaliteit en e-mailadres. U moet ervoor zorgen dat de gegevens die u bij de registratie en daarna verstrekt nauwkeurig, volledig en actueel zijn.

Voorafgaand/voorlopig gokken

Houd er rekening mee dat uw account moet worden geverifieerd in een periode van maximaal 30 dagen na registratie en/of tot een storting van 150 EUR.

Stortingen, winsten en opnames

Stortingen voor deelname aan het spel en winsten worden direct en onmiddellijk bijgeschreven op de rekening van de speler. Opnames worden op uw verzoek verwerkt.

Instellen van stortingslimiet

Bij registratie wordt u aangeboden om een individuele maandelijkse stortingslimiet in te stellen. Deze stortingslimiet mag niet hoger zijn dan 1.000 EUR per maand per speler.

Reality check. Extra wachttijd na reality check

Sinds de activering van de reality check ontvang je elk uur een pop-up met informatie over de verstreken tijd, die je actief moet bevestigen om verder te kunnen gokken. Na een bevestiging van de reality check pop-up, moet je nog eens vijf minuten wachten voordat je verder kunt spelen.

GEACCEPTEERDE VALUTA

De website staat het spelen met de volgende valuta’s toe: EUR, USD, CAD, RUB, NOK, PLN, NZD

TARIEVEN EN BELASTINGEN

Een speler aanvaardt en erkent dat alle verschuldigde belasting op winsten door hem moet worden betaald.

Wij behouden ons het recht voor om van uw uitbetaling alle gokgerelateerde vergoedingen en belastingen af te trekken die van toepassing kunnen zijn op basis van uw spelactiviteit volgens de wetten van de jurisdictie van uw woonplaats. Alle stortingen moeten x3 worden ingezet voor uitbetaling.

Alleen voor Duitse spelers:

Houd er rekening mee dat we 5,3% kosten in rekening brengen voor inzetten met echt geld, waarbij de centen naar boven worden afgerond.

De kosten worden van uw spelersaccount afgeschreven op het moment dat u de weddenschap plaatst. Om duidelijk te zijn, als u een inzet plaatst van 1 EUR, wordt er EUR 0,05 aan kosten van uw spelersaccount afgeschreven, samen met de inzet (1 EUR inzet + 0,053 fee afgerond naar 0,05). Het totale ingehouden bedrag zal 1.05 EUR zijn)

Er wordt alleen naar boven afgerond op het honderdste deel van het totale bedrag, waarbij de eindcijfers 1-4 naar beneden gaan en de eindcijfers 5-9 naar boven. Bijvoorbeeld: 0,006 wordt 0,01, 0,114 wordt 0,11 en 0,14 blijft 0,14).

SPELREGELS

Door deze Algemene Voorwaarden te aanvaarden, bevestigt u dat u de spelregels van de op de Website aangeboden spellen kent en begrijpt. Het is uw verantwoordelijkheid om u vertrouwd te maken met het theoretische uitbetalingspercentage van elk spel.

BESCHIKBAARHEID VAN SPELLEN

Houd er rekening mee dat sommige spellen niet beschikbaar kunnen zijn in bepaalde rechtsgebieden, zoals vereist door het beleid van spelaanbieders dat van tijd tot tijd kan veranderen.

Het gebruik van VPN om de blokkade van de aanbieder te omzeilen is strikt verboden en kan leiden tot inbeslagname van de winsten.

1. Absolute beperking

NetEnt zal niet toestaan dat NetEnt Casino Games worden geleverd aan een entiteit die actief is in een van de onderstaande rechtsgebieden (ongeacht of NetEnt Casino Games worden geleverd door de entiteit in dat rechtsgebied) zonder de juiste licenties. België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Italië, Letland, Litouwen, Mexico, Portugal, Roemenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika.

2. Gebieden op de zwarte lijst

Alle NetEnt Casino Games mogen niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Uganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

2. Gebieden op de zwarte lijst

Alle NetEnt Casino Games mogen niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Uganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

3. Blacklisted Branded Games Gebieden

De gevolgde NetEnt Branded Games hebben enkele verdere beperkingen in aanvulling op de Blacklisted Territories zoals hierboven uiteengezet:

3.1 Naast de in paragraaf 2 genoemde rechtsgebieden mag Planet of the Apes Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije en Oekraïne.

3.2 Naast de in paragraaf 2 genoemde jurisdicties mogen de Vikings Video Slot niet worden aangeboden in de volgende jurisdicties:

Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea Nieuw Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne en de Verenigde Staten van Amerika.

3.3 Naast de in paragraaf 2 genoemde jurisdicties mag Narcos Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Indonesië, Zuid-Korea.

3.4 Naast de in paragraaf 2 genoemde jurisdicties mogen de Street Fighter videoslots niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Columbia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa-eiland, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela.

3.5 Naast de in paragraaf 2 genoemde jurisdicties mogen Fashion TV Video Slot niet worden aangeboden in de volgende gebieden:

Cuba, Jordanië, Turkije, Saoedi-Arabië.

4. Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse en The Invisible Man) mogen alleen worden gespeeld in de volgende gebieden:

Andorra, Oostenrijk, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Rusland, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije en Oekraïne.

Spelers uit Australië komen niet in aanmerking om de spellen van Amatic te spelen. Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking om de spellen van Microgaming te spelen: USA, Singapore, Italië, Denemarken, Zuid-Afrika, Frankrijk, UK, Spanje, België, Australië, Taiwan, Filippijnen. Spelers uit Canada komen niet in aanmerking om de spellen van NYX(NextGen) te spelen.

AFWIJZING VAN AANSPRAKELIJKHEID

De speler is zich bewust van het feit dat gokken op de website kan leiden tot het verliezen van geld. Het bedrijf is niet aansprakelijk voor eventuele financiële schade die voortvloeit uit het gebruik van de website.

De onderneming neemt doeltreffende maatregelen om de privégegevens van de speler te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik en stelt deze alleen ter beschikking van partijen die betrokken zijn bij het aanbieden van gokdiensten via de website. Desondanks is het bedrijf niet verantwoordelijk voor hoe de informatie verder wordt behandeld door derden, bijvoorbeeld externe softwareleveranciers of filialen. De behandeling van de privégegevens van de speler door deze partijen is onderworpen aan de eventuele voorwaarden van deze partijen.

Het bedrijf is niet aansprakelijk voor hardware of software, defecten, onstabiele of verbroken internetverbindingen of andere technische fouten die de toegang van de speler tot de website kunnen beperken of die de speler verhinderen om ononderbroken te spelen.

In het onwaarschijnlijke geval dat een inzet wordt bevestigd of een betaling door ons foutief wordt uitgevoerd, behoudt het bedrijf zich het recht voor om alle aanvaarde inzetten met een dergelijke fout te annuleren of de fout te corrigeren door alle inzetten opnieuw te vereffenen tegen de correcte voorwaarden die beschikbaar hadden moeten zijn op het moment dat de inzet werd geplaatst zonder de fout.

Indien het Casino per vergissing een bonus of winsten op je Spelersrekening stort die niet aan jou toebehoren, hetzij door een technisch probleem, een fout in de uitbetalingsschema’s, een menselijke fout of anderszins, dan blijven het bedrag en/of de winsten van een dergelijke bonus eigendom van het Casino en zullen deze van je Spelersrekening worden afgetrokken. Indien je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij op de hoogte waren van de fout, zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld vormen die jij aan ons verschuldigd bent. In het geval van een foutieve creditering ben je verplicht om ons onmiddellijk per e-mail te verwittigen.

Het Casino, zijn bestuurders, werknemers, partners, dienstverleners:

garanderen niet dat de software of de Website geschikt is/zijn voor hun doel;

garanderen niet dat de software en de Website vrij zijn van fouten;

garanderen niet dat de Website en/of spellen zonder onderbrekingen toegankelijk zullen zijn;

zal niet aansprakelijk zijn voor enig verlies, kosten, uitgaven of schade, hetzij direct, indirect, speciaal, consequent, incidenteel of anderszins, voortvloeiend uit uw gebruik van de Website of uw deelname aan de spelletjes.

Je gaat er hierbij mee akkoord om het Casino, zijn directeurs, werknemers, partners en dienstverleners volledig te vergoeden en schadeloos te stellen voor alle kosten, uitgaven, verlies, schade, claims en aansprakelijkheden hoe dan ook veroorzaakt in verband met jouw gebruik van de Website of deelname aan de spelen.

Je erkent dat het Casino de uiteindelijke beslissing zal nemen of je de Voorwaarden van het Casino hebt geschonden op een manier die resulteert in je schorsing of permanente uitsluiting van deelname aan de Website.

GEBRUIK VAN SPELERSACCOUNT

Elke speler kan slechts één (1) persoonlijke gebruikersaccount aanmaken. Het aanmaken van meerdere accounts door een speler (“Dubbele accounts”) kan leiden tot beëindiging van de accounts en opschorting van alle uitbetalingen. Alle opbrengsten, winsten of bonussen die de speler heeft behaald of opgebouwd gedurende de tijd dat de Dubbele Account actief was, kunnen door ons worden teruggevorderd, en spelers verplichten zich om ons op verzoek alle dergelijke fondsen terug te geven die zijn opgenomen van de Dubbele Account.

De speler moet zich persoonlijk registreren door de instructies op het scherm te volgen.

Houd er rekening mee dat het casino zich het recht voorbehoudt om terugbetaling van stortingen te weigeren indien een duplicaatrekening wordt ontdekt. De speler zal geen toegang tot zijn of haar account verlenen of het gebruik van de website toestaan aan derden, inclusief maar niet beperkt tot minderjarigen.

De website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijke doeleinden en mag niet worden gebruikt voor enig commercieel gewin.

Beledigende of obscene taal, evenals commerciële of promotionele informatie, zijn niet toegestaan in het “Nickname” veld in het profiel van de speler. Als er overtredingen worden geconstateerd, kunnen leden van de ondersteuningsdienst of andere medewerkers van het bedrijf de inhoud van het veld “Bijnaam” vervangen door iets neutraals. In het geval van een herhaalde overtreding kan de account van de speler worden geblokkeerd en kunnen alle fondsen in beslag worden genomen.

U moet uw account onderhouden en uw gegevens up-to-date houden.

Recht om toestemming in te trekken. In gevallen waarin wij vertrouwen op uw toestemming voor de verwerking van persoonlijke gegevens, hebt u het recht om uw toestemming te allen tijde in te trekken.

Wij kunnen ook geanonimiseerde afgeleiden van uw gegevens bewaren om onze inhoud en marketingcommunicatie te verbeteren waarbij geen sprake is van geautomatiseerde besluitvorming.

Wij behouden ons het recht voor om een telefoontje te plegen naar het nummer dat in uw gebruikersaccount staat, wat naar eigen goeddunken een noodzakelijk onderdeel kan zijn van de KYC procedure. De rekening en/of acties op de rekening kunnen worden beëindigd totdat de rekening volledig is geverifieerd. We zullen redelijke inspanningen doen om je te contacteren met betrekking tot de opname van de fondsen, maar als we je niet kunnen bereiken (via e-mail of telefoon) binnen twee (2) weken, zal de account worden geblokkeerd, aangezien je de KYC procedure niet hebt doorstaan.

Als het Casino per ongeluk een bonus of winsten op je Spelersrekening stort die niet aan jou toebehoren, hetzij door een technisch probleem, een fout in de betaalschema’s, een menselijke fout of anderszins, dan blijven het bedrag en/of de winsten van een dergelijke bonus eigendom van het Casino en zullen ze van je Spelersrekening worden afgetrokken. Indien je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij op de hoogte waren van de fout, zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld vormen die jij aan ons verschuldigd bent. In geval van een onjuiste creditering bent u verplicht ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.

In het onwaarschijnlijke geval van een verschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de spelserver, zal het resultaat dat op de spelserver verschijnt voorrang hebben. Je erkent en gaat ermee akkoord dat onze administratie de uiteindelijke autoriteit zal zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van jouw deelname aan de relevante online spelactiviteit en de resultaten van deze deelname.

Het Casino behoudt zich het recht voor om spellen of evenementen te beëindigen in uitzonderlijke omstandigheden zoals hieronder beschreven. Indien een spel misloopt of slecht functioneert na het begin door een technische fout, zullen wij

a) het spel annuleren;

b) het ingezette bedrag terugbetalen; als de rekeninghouder een opgebouwd tegoed heeft op het moment dat het spel misloopt, de geldwaarde van het tegoed bijschrijven op de gebruikersrekening van de rekeninghouder of, als de genoemde rekening niet meer bestaat, het tegoed op een goedgekeurde manier aan de rekeninghouder uitbetalen;

c) de toezichthouder zo nodig informeren over de omstandigheden van het incident

d) afzien van verdere levering van de spelen of diensten indien deze spelen of diensten door dezelfde storing kunnen worden getroffen.

Wij behouden ons het recht voor om een door u gevraagde transactie te allen tijde naar eigen goeddunken geheel of gedeeltelijk te weigeren. Geen enkele transactie wordt door ons geaccepteerd totdat u een bevestiging ontvangt dat deze is geaccepteerd. Als u geen bevestiging ontvangt dat uw transactie is geaccepteerd, moet u contact opnemen met de klantenservice.

U zult ons volledig schadeloos stellen voor alle claims, aansprakelijkheden, kosten, uitgaven (inclusief juridische kosten) en andere kosten die kunnen ontstaan als gevolg van uw schending van de Voorwaarden.

ANTIFRAUDEBELEID

Het bedrijf heeft een strikt anti-fraudebeleid. Als de speler verdacht wordt van frauduleuze handelingen, inclusief maar niet beperkt tot:

  • deelname aan enige vorm van collusie met andere spelers,
  • het ontwikkelen van strategieën gericht op ontrouwe winsten,
  • frauduleuze handelingen tegen andere online casino’s of betalingsproviders,
  • terugvorderingsprocedures met een kredietkaart of weigering van sommige gedane betalingen,
  • failliet gaan in het land waar ze wonen,
  • het aanmaken van twee of meer accounts,
  • het verstrekken van onjuiste persoonlijke gegevens tijdens de registratie,
  • laag risico roulette spelen wanneer de speler gelijke inzetten plaatst op zowel zwart als rood of even en oneven met 25 of meer van de 37 nummers op de tafel. (Inzetten op zowel zwart als rood dekt 36 van de 37 mogelijke nummers),
  • andere vormen van valsspelen.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de gebruikersaccount te beëindigen en alle uitbetalingen aan de speler op te schorten. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het bedrijf en de speler zal niet op de hoogte worden gebracht of geïnformeerd over de redenen van dergelijke acties. Het bedrijf behoudt zich ook het recht voor om de regelgevende instanties in te lichten over dergelijke frauduleuze handelingen van de speler.

In het geval van een terugboeking behoudt het casino zich het recht voor om:

  • de speler een bedrag gelijk aan het beschikbare saldo van de speler in rekening te brengen ter compensatie van schade en kosten als gevolg van de terugboeking;
  • verdere schade en financiële verliezen te eisen van de speler door contact op te nemen via een van de methodes die tijdens het registratieproces werden verstrekt (d.w.z. telefoon, e-mail, enz.);
  • de rekening van de speler te sluiten en/of alle winsten die als gevolg van een dergelijke actie of poging tot het uitvoeren van een dergelijke actie zijn behaald, te verwerpen.

De administratie van het casino behoudt zich het recht voor zijn spelers te bellen en/of een Skype-videogesprek aan te vragen indien dit als een noodzakelijk onderdeel van de verificatie wordt beschouwd. De account zal niet worden geverifieerd en de winsten zullen niet worden verwerkt totdat het gesprek met de manager tot stand is gekomen (het gesprek wordt gerealiseerd via het telefoonnummer dat bij de account van de speler is opgegeven).

BETALEN

Masonslots Casino biedt een verscheidenheid aan betaalmethoden. Ze omvatten VISA en MasterCard credit en debit cards, evenals verschillende web wallets. Neem contact op met ons support team op [email protected] om te informeren naar de meest gunstige betaalmethoden voor uw land.

Het minimale stortingsbedrag is $20 / €20 / 25 NZD / 25 CAD. Het maximale stortingsbedrag is afhankelijk van de betaalmethode die u besluit te gebruiken.

Masonslots Casino accepteert geen betalingen van derden. U moet alleen stortingen doen vanaf een bankrekening, bankkaarten VISA/MasterCard, betaalsystemen Skrill/NETELLER of andere betaalmethoden die op uw eigen naam is geregistreerd. Als we tijdens de veiligheidscontroles vaststellen dat u deze voorwaarde heeft geschonden dan zullen uw winsten in beslag worden genomen en de originele storting wordt teruggegeven aan de eigenaar van de betaalrekening; Masonslots Casino is ook niet verantwoordelijk voor verloren geld gestort vanaf rekeningen van derden.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om op elk moment, geheel of gedeeltelijk (naar eigen goeddunken) te weigeren een door u gevraagde transactie uit te voeren via de website indien u de voorwaarden heeft geschonden. Geen enkele transactie wordt als aanvaard beschouwd totdat u een bevestiging van het bedrijf hebt ontvangen. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen dat uw transactie is geaccepteerd, dient u contact op te nemen met support.

Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat elke transactie die u maakt correct is voordat u uw inzet tijdens het spelen bevestigt.

De geschiedenis van uw transacties kan worden verkregen door te klikken op het tabblad “Portefeuille/Saldo” in uw Profiel.

De Website biedt verschillende betalingsmogelijkheden. Deze omvatten VISA en MasterCard credit- en debit cards (3D Secure is verplicht), evenals verschillende web wallets. De procedures, voorwaarden, beschikbaarheid en verwerkingstijd voor stortingen, evenals de kosten voor elke methode kunnen variëren afhankelijk van de tijd, het land en de betaalmethode in kwestie. Actuele informatie is beschikbaar wanneer u bent ingelogd op de Website onder “Stortingen”. U kunt ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam om te informeren naar de meest gunstige betaalmethoden voor uw land.

TERUGTREKKINGS/TERUGBETALINGSBELEID

Het minimale opnamebedrag is $/€10. Het maximumbedrag voor opname hangt af van de betalingsmethode die u besluit te gebruiken. Als het gevraagde opnamebedrag de limiet van een bepaald betalingssysteem overschrijdt, wordt het bedrag in termijnen opgenomen. Uw opnames zullen zo snel mogelijk worden verwerkt, maar houd er rekening mee dat het voor sommige betalingsopties tot 5 werkdagen kan duren om het opnameverzoek te verwerken.

Als u een storting heeft gedaan via creditcard of bankpas en het bedrag van de opname is gelijk aan of lager dan het gestorte bedrag, behouden wij ons het recht voor het bedrag van de opname terug te storten op de creditcard of bankpas. Als het bedrag hoger is dan het gestorte bedrag, zal het meerdere worden uitbetaald via een van de alternatieve betalingsmethoden.

De website ondersteunt uitbetalingen via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en via Payment Transfer van Mastercard. Extra vereisten zijn dat de betreffende creditcard geen bedrijfscreditcard is en dat de kaart is uitgegeven in een ondersteund land.

Voor Visa worden de volgende landen niet ondersteund:

USA, Australië, Hong Kong, India, Indonesië, Japan, Korea, Maleisië, Singapore.

Voor Mastercard worden de volgende landen ondersteund:

Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije en het Verenigd Koninkrijk.

Merk op dat zelfs voor ondersteunde landen het bedrijf niet in alle gevallen een succesvolle verwerking van creditcardbetalingen kan garanderen, aangezien banken die creditcards uitgeven dergelijke transacties naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.

De interne werkvaluta van de website is de euro. Als u in andere valuta handelt, kan het bedrag dat van uw creditcard wordt afgeschreven onbeduidend hoger zijn dan weergegeven op het moment van de transactie, als gevolg van valutaomrekeningen aan de kant van uw bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het Bedrijf.

a) Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de identiteit van de speler te controleren alvorens uitbetalingen te verwerken en opnames vast te houden gedurende de tijd die nodig is om de identiteit van de speler te controleren. Merk op dat wanneer de cumulatieve opnames € 2.000 bedragen, de spelerverificatieprocedure verplicht wordt.

b) Uitbetalingsverzoeken kunnen door het Casino worden geweigerd als de speler onware, onjuiste, misleidende, onvolledige of opzettelijk gewijzigde persoonlijke gegevens verstrekt om het systeem te omzeilen.

c) De speler zal niet kunnen spelen tenzij hij de bijgewerkte voorwaarden aanvaardt, maar kan het werkelijke saldo opnemen.

Als u zelf bent uitgesloten van het casino kunt u niet inloggen op uw account en opdracht geven tot opname van uw resterende saldo. Eenmaal zelf uitgesloten, neem dan contact op met ons support team op (EMAIL ADRES) om de opname van het resterende saldo te starten. Ons ondersteuningsteam zal binnen een redelijke termijn contact met u opnemen met informatie over de opname en u daarbij helpen.

Merk op dat actieve zelf-uitsluiting u niet vrijstelt van de verificatieprocedure als het casino dit vereist om fondsen te verwerken. De fondsen die overblijven op het saldo zullen worden uitbetaald volgens de casino limieten.

Maximale opname bedrag verwerkt aan een speler is €/$/C$ 4.000 per dag, €/$/C$ 10.000 per week en €/$/C$ 40.000 per maand, tenzij anders vermeld in de Algemene Voorwaarden van een specifieke promotie. Uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor spelers met een eventueel hoger VIP-niveau, naar eigen goeddunken van het Casino. Als je meer dan €40.000 wint, behouden we ons het recht voor om de uitbetaling te verdelen in maandelijkse termijnen van €20.000 tot het volledige bedrag is uitbetaald.

Indien een speler een terugbetaling aanvraagt, behoudt het casino zich het recht voor om overeenkomstige transactiekosten aan te rekenen voor de verwerking van een dergelijk verzoek.

Geld gestort in het casino moet gebruikt worden voor spelactiviteiten. Daarom moeten alle stortingen minstens drie (3) keer worden ingezet.

Houd er tenslotte rekening mee dat het Casino geen financiële instelling is. Je rekening zal dus geen rente dragen en er zullen op geen enkel moment conversie- of wisseldiensten worden aangeboden.

SLAPENDE REKENINGEN

Als er gedurende een periode van meer dan 12 maanden niet op de Spelersrekening op de Website wordt ingelogd (de rekening is inactief), behoudt het Bedrijf zich het recht voor om maandelijkse onderhoudskosten van €5 aan te rekenen vanaf de 13e maand na de laatst geregistreerde login.

Als de account langer dan 12 maanden inactief blijft, wordt er vanaf de 13e maand elke maand een herinneringse-mail verstuurd.

Als de rekening gedurende een periode van 30 maanden inactief blijft, wordt het saldo van de rekening teruggestort aan de speler.

Als de speler niet kan worden gevonden, worden de fondsen door het bedrijf bewaard. Voor informatie over het herstellen van gesloten, slapende rekeningen of het terugvorderen van fondsen op deze rekeningen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

KLACHTEN

Het staat u vrij om contact op te nemen met onze klantenservice volgens de instructies op de Website om ons eventuele klachten over onze diensten te melden.

Klachten worden behandeld in de support afdeling en geëscaleerd in de organisatie van het Casino indien het support personeel de zaak niet onmiddellijk heeft opgelost. U wordt geïnformeerd over de status van de klacht op een redelijk niveau.

Als het geschil niet wordt opgelost op het niveau van het casino management, kunt u contact opnemen met een onafhankelijke instantie, kansspelautoriteit of de vergunningverlenende instantie die op de website staat vermeld.

In het geval van een geschil, gaat u ermee akkoord dat de server logs en records fungeren als de uiteindelijke autoriteit in het bepalen van de uitkomst van een claim. U gaat ermee akkoord dat in het onwaarschijnlijke geval van een meningsverschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de spelserver, het resultaat dat op de spelserver werd geregistreerd voorrang heeft, en u erkent en gaat ermee akkoord dat onze records de uiteindelijke autoriteit zullen zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online spelactiviteit en de resultaten van deze deelname.

Wij doen ons best om de klachten binnen tien (10) kalenderdagen na ontvangst van de klacht op te lossen. Mocht de klacht meer tijd nodig hebben om opgelost te worden, dan kan de termijn verlengd worden.

Wanneer wij contact met u willen opnemen met betrekking tot een dergelijk geschil, zullen wij dit doen via een van de contactgegevens die in uw Spelersrekening zijn vermeld.

Aanbieders