Zoek op
Inloggen Aanmelden

Mason Slots Verantwoord Gokken

HOE WIJ ONS INZETTEN VOOR VERANTWOORD GOKKEN?

Gokken in een online casino moet altijd gericht zijn op vermaak. Er is echter een bepaald percentage mensen dat de controle over zichzelf verliest tijdens het gokken. Voordat u begint te spelen bij Mason Casino, is het belangrijk om te begrijpen dat gokken nooit moet worden gezien als een bron van inkomsten of een middel om schulden af te betalen. Het is nuttig om bij te houden hoeveel tijd en geld u dagelijks in een online casino doorbrengt.

Als u denkt dat u meer geld begint uit te geven dan u zich kunt veroorloven, of als gokken uw normale dagelijkse routines begint te verstoren, raden wij u sterk aan verschillende maatregelen te overwegen die kunnen helpen, zoals het instellen van persoonlijke grenzen aan uw gokactiviteiten, kiezen voor zelfuitsluiting en hulp en ondersteuning zoeken bij betrouwbare onafhankelijke instanties.

U kunt een gokverslavingquiz doen om te bepalen of u de tekenen van gokverslaving vertoont.

HOE KAN IK MIJN UITGAVEN OF VERLIEZEN BEPERKEN?

Om je te helpen met verantwoord gokken bieden wij de Persoonlijke Limieten functie aan. U kunt limieten instellen voor het bedrag dat u stort, verliest, inzet, uitgeeft in een spel of als onderdeel van uw accountactiviteit in het algemeen. Deze functionaliteit is toegankelijk binnen uw account in het gedeelte “Persoonlijke limieten” hier.

Limieten kunnen te allen tijde worden gewijzigd. Een verlaging van de limiet wordt onmiddellijk van kracht, maar een verhoging kan alleen plaatsvinden na bevestiging per e-mail en pas nadat de vorige limiet van hetzelfde type is verlopen, om overhaaste beslissingen te voorkomen. Als u meer informatie of hulp nodig heeft met betrekking tot Persoonlijke Limieten, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op [email protected].

Stortingslimiet. Een limiet op uw stortingen voor een dag, een week of een maand.

Verlieslimiet. Een limiet op uw verliezen in het casino voor een dag, een week of een maand. Let op: het verlies is gebaseerd op de oorspronkelijke storting en niet op winsten die worden toegeschreven aan het gestorte bedrag. Als u bijvoorbeeld €50 stort, een verlieslimiet van €10 instelt en vervolgens €1.000 wint, kunt u nog steeds meer dan €10 van de €1.000 verliezen omdat het gebaseerd is op de initiële storting in plaats van de winst.

Inzetlimiet. Een limiet op het ingezette bedrag voor een dag, een week of een maand.

Sessielimiet. Een limiet op de hoeveelheid tijd in minuten die wordt besteed aan het spelen van een spel.

EEN ADEMPAUZE NODIG?

Afkoelingsperiode. Je kunt een afkoelingsperiode instellen voor 1 week, 1 maand, 3 maanden of 6 maanden. Terwijl de limiet actief is, kun je geen geld storten bij het Casino en zul je worden uitgesloten van alle promotionele aanbiedingen, hoewel je de resterende fondsen tijdens deze periode kunt opnemen. De afkoelingsperiode wordt onmiddellijk toegepast op je account. Na afloop wordt je account automatisch opnieuw geactiveerd.

Zelf-uitsluitingslimiet. U kunt een zelfuitsluitingslimiet instellen voor bepaalde of onbepaalde tijd. Als u dit doet, wordt uw Spelersrekening onmiddellijk uitgeschakeld en bent u uitgesloten van alle promotionele aanbiedingen voor de ingestelde periode. U kunt geen geld storten of opnemen wanneer de limiet actief is. Na afloop wordt uw account automatisch opnieuw geactiveerd.

WAT IS ZELFUITSLUITING?

Het instellen van zelfuitsluiting laat ons weten dat we alle maatregelen moeten nemen om uw toegang tot uw rekening te blokkeren en ervoor te zorgen dat u geen promotiemateriaal ontvangt. U kunt ook contact opnemen met ons support team op [email protected] en ons informeren over uw beslissing om te stoppen met gokken op de Website voor een bepaalde periode of voor altijd.

Als u zelf bent uitgesloten van het casino kunt u niet meer inloggen op uw account en opdracht geven tot uitbetaling van uw resterende saldo. Eenmaal zelf uitgesloten, neem dan contact op met ons support team op [email protected] om de opname van het resterende saldo te starten. Ons ondersteuningsteam zal binnen een redelijke termijn contact met u opnemen met informatie over de opname en u daarbij helpen. Houd er rekening mee dat actieve zelfuitsluiting u niet vrijstelt van de verificatieprocedure als het casino dit vereist om fondsen te verwerken. De fondsen die overblijven op het saldo zullen worden uitbetaald volgens de casino limieten.

LATEN WE WAT ID ZIEN?

Het Casino aanvaardt enkel spelers die minstens 18 jaar oud zijn en gebruikt alle beschikbare methodes om elke poging van minderjarigen om zich te registreren en te spelen op onze Website te stoppen. Het Casino behoudt zich het recht voor om een identiteitsbewijs te vragen en in het geval dat de speler niet de wettelijke leeftijd heeft bereikt om te spelen, zal de toegang tot de Website onmiddellijk worden geweigerd. We beseffen echter dat door de ruime beschikbaarheid en de aard van het internet, mensen onder de wettelijke leeftijd zich toch kunnen registreren en spelen bij een online casino. Daarom moedigen wij ouders sterk aan om mee te werken aan de bescherming van hun kinderen tegen vrije toegang tot kansspelwebsites.

WAT IS REALITY CHECK?

Inhalen is makkelijk als je plezier hebt, daarom sturen we je elk uur een melding in-game om je eraan te herinneren hoeveel je hebt uitgegeven in het Casino. Ongeacht hoeveel spellen je tegelijkertijd speelt, het bericht laat je weten waar je bent. Dit is bedoeld om je wat tijd te geven om na te denken over je inzetten en misschien te overwegen om het spel even te pauzeren.

Aanbieders