Zoek op
Inloggen Aanmelden

Mason Slots Vaak Gestelde Vragen

We begrijpen dat u misschien vragen heeft tijdens uw ervaring met Masonslots. Geen nood, we hebben een lijst met veelgestelde vragen voor u samengesteld.

Hoe maak ik een Mason Slots account aan?

Om een account aan te maken hoef je alleen maar op de knop 'registreren' te klikken in de linkerbovenhoek van de webpagina en je gegevens in te vullen in de daarvoor bestemde velden. Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je een bevestigingsmail met een link. U moet op deze link klikken om uw account te verifiëren. Zodra deze eenvoudige stappen zijn voltooid, kunt u aan de slag!

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Dat overkomt de beste onder ons, maar het is niet het einde van de wereld! De snelste manier om een nieuw wachtwoord aan te maken is te klikken op de link 'Wachtwoord vergeten?'. Zodra u dit heeft gedaan, ontvangt u een e-mail van ons die u naar een andere pagina brengt. Hier kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken (bij voorkeur een wachtwoord dat u onthoudt!).

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice beantwoordt je vragen 24/7 via e-mail en chat.

Zijn jullie spellen eerlijk?

Natuurlijk! Een eerlijk spel is net zo belangrijk voor ons als onze lange en op vertrouwen gebaseerde relatie met onze klanten. Met name daarom kunnen de meeste spellen die wij aanbieden onafhankelijk door onze klanten worden gecontroleerd. Daarnaast zijn we, als onderdeel van de Malta Gaming License die we hebben, verplicht om eerlijke spellen aan te bieden, die allemaal een RNG-certificaat hebben. Dus leun achterover, zet de ketel op en geniet van de spellen!

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Helaas is het antwoord hierop nee.

Kan ik meer dan één account aanmaken?

Helaas is het klanten niet toegestaan meerdere accounts aan te maken. Dit betekent dat wij één account per computer/IP-adres toestaan.

Hoe kan ik een andere valuta toevoegen?

Ga gewoon naar uw profiel, klik op 'Valuta toevoegen' en kies de valuta die u wilt toevoegen.

Hoe kies ik een andere valuta?

Zodra u een andere valuta aan uw profiel hebt toegevoegd (instructies hiervoor vindt u onder de vorige vraag), gaat u naar uw profiel, klikt u op 'selecteren' en activeert u de valuta die u wilt gebruiken.

Welke valuta biedt Mason Slots aan?

We staan momenteel het gebruik van de volgende valuta's toe: USD, EUR, CAD, NOK, RUB, NZD.

Hoe lang duurt het voordat de storting wordt bijgeschreven op mijn account bij Mason Slots?

Het goede nieuws is dat je helemaal niet hoeft te wachten! De storting wordt direct bijgeschreven op je account, dus je bent klaar om te gaan zodra je hebt bijgevuld!

Moet ik commissiekosten betalen bij een betaling?

Sommige transacties zijn gratis, terwijl andere een kleine commissie in rekening brengen, waarvan het bedrag afhangt van de valuta en de betaalmethode.

Hoe lang moet ik wachten op de verwerking van mijn geldopname?

Ons doel is om alle uitbetalingen onmiddellijk te verwerken, en meer dan 90% van onze betalingen worden gewoon afgehandeld! Maar helaas ligt het betalingsproces niet volledig in onze handen, dus in het uiterst onwaarschijnlijke geval dat uitbetalingen niet onmiddellijk worden verwerkt, kan dit te wijten zijn aan de door jou gekozen betalingsmethode. Verder duurt het gemiddeld ongeveer 30 minuten om je uitbetaling te verwerken.

Wat is een bonus?

Een bonus is een extra geldbedrag dat aan je account kan worden toegevoegd. Het kan je een voordeel geven en je kansen op het winnen van grotere bedragen vergroten! De grootte van de bonus kan variëren, en alle spelers moeten de bonus inzetten om hem te kunnen opnemen.

Hoe kom ik te weten hoeveel van de bonus ik moet inzetten?

Simpel! Ga naar de bonuspagina waar u uw actieve bonussen en het bedrag dat u nog moet inzetten kunt vinden.

Ik heb mijn bonus gekregen, maar het bedrag dat ik nog moet inzetten is niet veranderd. Waarom?

Verschillende casinospellen dragen anders bij aan de inzetvereisten. Als dit een probleem is dat u hebt ondervonden, bezoek dan de Bonus Voorwaarden pagina waar u een gedetailleerde uitleg kunt lezen waarom dit kan voorkomen.

Hoe vaak moet ik mijn bonus inzetten?

Dit kan variëren, afhankelijk van de bonus die je hebt.

Wat gebeurt er als het spel bevriest terwijl ik het speel?

Meestal kun je gewoon doorgaan waar je gebleven was. Of het spel wordt tot het einde op de server gespeeld. Dit kan ook gebeuren als uw computer vastloopt of als u uw internetverbinding verliest. In dat geval worden eventuele winsten gewoon op je rekening bijgeschreven.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Natuurlijk zijn ze dat! Onze site is gebaseerd op 128-bit SSL encryptie technologie. In de wereld van online beveiliging wordt deze gebruikt om gevoelige informatie te verzenden, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw creditcardnummers en andere persoonlijke gegevens in veilige handen zijn.

Moet ik mijn rekening verifiëren om op te waarderen of geld op te nemen?

Absoluut niet! Als we echter ontdekken of vermoeden dat iemand iets verkeerds doet, kunnen we je om een extra identiteitsbewijs vragen om je rekening te verifiëren.

Hoe kan ik mijn documenten uploaden zodat jullie ze kunnen controleren?

U kunt uw documenten rechtstreeks naar uw profiel uploaden! Maar ga niet te ver; onthoud dat bestanden niet groter mogen zijn dan 2 MB. Bestanden kunnen worden geüpload in de volgende formaten: bmp, jpeg, jpg, png en tif. Zodra u uw persoonlijke gegevens heeft doorgegeven, gaat u naar de pagina Documenten waar u uw bestand kunt uploaden.

Hoe lang duurt het voordat mijn documenten worden beoordeeld?

Wij proberen dit zo snel mogelijk te doen, maar soms kan het tot 24 uur duren. Als u de stappen (hierboven vermeld) correct volgt, zullen wij waarschijnlijk geen extra documenten van u nodig hebben en zullen uw betalingen sneller worden verwerkt.

Heeft u het recht om mijn documenten af te wijzen?

Kort gezegd, ja. Wij zijn namelijk verplicht de regels te volgen die onze vergunningverlenende instantie in Malta ons oplegt, wat betekent dat we soms moeten doen wat de grote jongens ons vertellen.

Waarom moet ik bewijsstukken uploaden om mijn rekening te verifiëren?

Ons belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich in een veilige speelwereld bevinden; een plek waar ze kunnen ontspannen en van hun spellen kunnen genieten zonder zich zorgen te hoeven maken over hun veiligheid en privacy. Daarom nemen we veiligheid heel serieus. Daarnaast moeten we ons houden aan de normen die zijn opgesteld door de Maltese licentieautoriteit. Dit betekent dat we, in bepaalde situaties, onze spelers kunnen vragen om extra ondersteunende documentatie te verstrekken om ervoor te zorgen dat de spelwereld die we voor onze spelers creëren zowel veilig als eerlijk blijft.

Kan ik mijn account sluiten?

Hoe graag we ook willen dat je voor altijd bij ons blijft, je kunt je account sluiten. Toch raden we je aan je account tijdelijk te sluiten, in plaats van permanent.

Kan ik mijn account permanent sluiten?

Natuurlijk! Echter, om veiligheidsredenen kan Mason Slots je account niet permanent verwijderen. Zodra u uw e-mail heeft ingediend, wordt uw account kort daarna gesloten en kunt u het niet meer openen. Houd er ook rekening mee dat u geen nieuwe account kunt aanmaken.
Aanbieders