Mason Slots Vaak Gestelde Vragen
We begrijpen dat u misschien vragen heeft tijdens uw ervaring met Masonslots. Geen nood, we hebben een lijst met veelgestelde vragen voor u samengesteld.
Hoe maak ik een Mason Slots account aan?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Zijn jullie spellen eerlijk?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Kan ik meer dan één account aanmaken?
Hoe kan ik een andere valuta toevoegen?
Hoe kies ik een andere valuta?
Welke valuta biedt Mason Slots aan?
Hoe lang duurt het voordat de storting wordt bijgeschreven op mijn account bij Mason Slots?
Moet ik commissiekosten betalen bij een betaling?
Hoe lang moet ik wachten op de verwerking van mijn geldopname?
Wat is een bonus?
Hoe kom ik te weten hoeveel van de bonus ik moet inzetten?
Ik heb mijn bonus gekregen, maar het bedrag dat ik nog moet inzetten is niet veranderd. Waarom?
Hoe vaak moet ik mijn bonus inzetten?
Wat gebeurt er als het spel bevriest terwijl ik het speel?
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Moet ik mijn rekening verifiëren om op te waarderen of geld op te nemen?
Hoe kan ik mijn documenten uploaden zodat jullie ze kunnen controleren?
Hoe lang duurt het voordat mijn documenten worden beoordeeld?
Heeft u het recht om mijn documenten af te wijzen?
Waarom moet ik bewijsstukken uploaden om mijn rekening te verifiëren?
Kan ik mijn account sluiten?
Kan ik mijn account permanent sluiten?